29 Mart 2010 Pazartesi

2011 Chevrolet Cruze RS


Chevrolet'in New York Auto Show'da tanıtacağı ilk model, ülkemizde de tutulan Cruze sedan modelinin RS versiyonu. Bu yeni RS paketi ülkemizde bulunmayan LT ve LTZ modelleri için uygun olacak.

Paket benzersiz bir gösterge panelini, arka spoileri, sis lambalarını ve kaslı bir görünüm veren kavisli çıtaları kapsıyor. İç kısımda da RS paketi, gümüş kısımlarda krom bir vurgu ve paneldeki buz mavisi ışıklarıyla hava karardığında parlak ve sportif bir görünüm sağlıyor.


North American Exterior Design'ın yetkili müdürü Michael Simcoe "Aracında daha fazla kişisellik isteyen müşterilerimiz için, RS paketi daha kaslı bir görünüm ve coupe tarzı özellikleri sağlıyor" yorumunda bulundu.

Captiva modeli dışında soğuk baktığım Chevrolet markası Cruze ile beğenimi kazanmıştı. Uygun fiyatı ile orta segmentte güzel bir aile arabası alternatifi oluşturduğunu düşünüyordum. RS paketi bu güzel tasarıma bir de sportif görünüm vermiş ve daha çok Lexus ve Saab modellerinde gördüğümüz hem geniş hem de spor araba konseptini ortaya çıkartmış. 

4 yorum:

  1. Bende cruze almayı düşünüyorum yardımcı olurmusunuz...Biraz tedırgınım...chevrolet olmasından dolayı.

    YanıtlaSil
  2. kusura bakma yorumu şimdi görebildim.. ben de çok fazla kullanma şansını yakalayamadım, bir kez deneme sürüşünde bulundum. fiyat performans oranından baktığında bence cruze an alınacak araçalrdan birisi gibi gözüküyor, hem dış görünüşü hem iç donanımı ve dizaynı bence çok başarılı. ve 37-38.000 gibi rakamlara en dolu paketleri alınabiliyor. şu ana kadar ne çevremden ne de internette forumalrdan chevrolet hakkında olumsuz bir yorum duymadım zaten yedek parça- servis gibi bir sıkıntısı da yok. bence bir araba alırken hissettiklerin çok önemli, arabayla o anda bir bağ oluştuysa, ben bunu beğendim diyorsan cruze "ama şurası da böyle kötü" diyebileceğin bir araba değil bence.

    tekrar ediyorum, kısıtla bilgimle, cruze bence bu fiyat aralığında tercih edilebilecek güzel bir araba

    YanıtlaSil
  3. When someone writes an post he/ѕhe mаintains the image of a user in his/her mind that hοw
    а user can knoω it. Thus that's why this post is great. Thanks!

    my weblog :: SEOPressor V5

    YanıtlaSil
  4. What a іnformation of un-ambiguіty
    and ρrеѕerνеness оf ѵаluablе eхperiencе about unpreԁicted
    emotions.

    My ωеb blog ... huge diamond wedding rings
    My web page: preserving your wedding dress

    YanıtlaSil