27 Mayıs 2010 Perşembe

Need For Speed 2 - Nostalji


Aşağıdaki yazıda NFS 2'den bahsetmişken biraz googlelıyım dedim. Çok fazla bilgisayar oyunlarıyla haşır neşir olmadım, şu oyun alanlarında olan Sega Rally Championship (sadece Toyota Celica ve efsane Lancia Delta'nın olduğu) ile Need For Speed 2 ilk oyunlarımdandı. Zaten bu 2 oyun dışında Championship Manager serisini oynadım, (hala da oynadığım son cm olan CM 01/02'yi canım çektikçe oynarım) bir de bir araba sever olarak Gran Turismo'yu. Bir de NFS Porsche Edition vardı az biraz da onu.. Test Drive 5'i unutmuşum:)

Oyunda hatırladığım kadarıyla Ferrari F50, Italdesign Cala, McLaren F1, Jaguar'ın bir modeli, Ford'un konsept bir modeli vardı. Bir kaç ilginç araba daha vardı ama marka model hatırlamıyorum. Ayrıca red car yazınca kırmızı Ford Indigo çıkıyordu. Çok çabuk hızlanan ve kontrol etmesi çok kolay olan bir arabaydı. Daha o yaşlarda oyunda yapmaktan en zevk aldığım şeylerden biri Italdesign'ı seçip, iç görüntüsüyle yarışmaktı. Yarışmak yerine şehirde tur atmak da diyebiliriz:) Ekrandaki bütün göstergeleri kapatıyordum zira Jaguar ile beraber ibresinden kaçla gittiğimizi anlayabildiğimiz 2 arabadan biriydi. Indigo'yu dijital göstergeden dolayı saymıyorum. rushhour yazınca çıkan yoğun trafikte hiç bir arabaya çarpmadan gitmeye özen gösterirdim, arabaları son anda kafa kafaya çarpışmadan sollayabilmek inanılmaz bir zevk veriyordu gerçekten de.  

Yunanistan'da geçen Mediterreano diye bir rota vardı, evlerin arasından uça uça giderken mutlaka bir eve çarpardım. hollywood yazınca Hollywood pisti açılıyordu, karlı bir yol vardı ki en zoru oydu diye hatırlıyorum. Okul otobüsüyle, BMW ile, diğer trafikteki arabalarla da farklı şifreler yazarak yarışabiliyordunuz. Hatta BMW'nin oyundaki modeli E28 veya E34 (tam hatırlayamıyorum) kasa 5 serisiydi. Aradan en az 12-13 sene geçmiş, güzel günlerdi.. Introsunu en alta koydum, Cala ile Jaguar'ın Panda'ya makas attıkları video.. Panda da önünde giden arabaya neden sellektör yapmış anlayamadım:)










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder