31 Mayıs 2010 Pazartesi

Yeni Golf!! Golf MkVII



Şu andaki kasası çıkalı ne kadar oldu ki dediğinizi duyar gibiyim. Golf 6 daha güncelliğini korurken, daha bir önceki kasasına eski gözüyle bakamazken, VW Golf 7'yi tanıtmak üzere. 

Golf herhalde en popüler ve zamana meydan okuyan modellerden birisidir. 2 sene öncesine kadar sahip olduğumuz 1990 model bir Golf 2'de araba kullanmayı öğrenmiş birisi olarak bu modele bakışım da farklıdır. 200.000 km.'ye yakın yol yapmış neredeyse 20 yaşındaki bir araba hala seri ve problemsizdi. Ufak tefek sorunlarına rağmen neredeyse güncel bir 1.6 model kadar gidiyordu. 

Golf, bu kasasıyla beraber 4 kapılı bir coupe ve bir soft top model de tasarlayacakmış. Özellikle (arkası A5'e benzese de) Jetta Coupe'yi gördükten sonra Golf Coupe'yi de merakla bekliyorum. Daha verimli turbo motorların kullanılacağı ve yeni bir şasiyle beraber üretilecek Golf 7 önceki kasasına göre daha hafif olacakmış. 

Yeni Golf, Cenevre otomobil fuarında tanıtıldıktan sonra 2012 yılında piyasaya sürülecek. Bana göre şu andaki kasasından daha güzel, daha derli toplu bir görünüme sahip olmuş. Golf her zaman orta sınıfta tercih edilebilecek, verdiğiniz paranın hakkını veren bir otomobil olmuştur ama Golf 6 bende toparlak, belirli bir karaktere sahip olmayan bir otomobil görüntüsü çizmişti. VW'cilerin gözü aydın.


8 yorum:

  1. Dostum Golf demişsin ama Scirocco bu :) hatta Polo... Hiç sevmiyorum şu Golf'ü neden sattığını yıllarca anlamadım fakat otomobil almaya karar verince fark ettim. Fiyat, motor, Alman imajı ve Doğuş'un bir sürü akıl oyunu sattırıyor bu arabayı.

    YanıtlaSil
  2. tam scirocco değil aslında ya:) bu fena değil gibi geldi bana, özellikle şu andaki kasasına göre baya beğendim. golf 6 da çıkalı ne kadar oldu ya benim zaman algım mı kaydı:)

    YanıtlaSil
  3. Benim bildiğim 2 sene oldu 3 de olmuş olabilir ama Golf'ler 6 sene falan gidiyordu ufak makyajlarla... Ben beğenmedim demyeyim ama sevmedim.. hem Giulietta daha güzel :)

    YanıtlaSil
  4. hesap yapa yapa bir hal oldum. bi-xenon far çok kararsız bıraktı beni, 900 euro istiyorlar. bugün yine bir videosunu izledim, hiç bu kadar heyecanlanmamıştım ya:)

    YanıtlaSil
  5. Yeni polo sahibi olarak, sonraki terfimi bunda yapmak isterim, tam benim tarzım.

    YanıtlaSil
  6. sportif güzel bir araba olmuş gerçekten de.. normalde vw pek sevmem ama bu benim de hoşuma gitti

    YanıtlaSil
  7. hiç bir golf serisi golf 4 kadar güzel olmadı

    YanıtlaSil
  8. Efsane kasası pek beğenmesemde yeni modellerine göre çok güzel tasarımına sahipti.Uzakdan görüldüğünde Polo mu Golf mü diye insanı tereddüte düşüren sözde C sınıfının en iyi arabası.

    YanıtlaSil