3 Mayıs 2010 Pazartesi

Porsche 911 GT3




Gerçek arabaların modelleri ile ilgili bir paylaşım yapmışken, çok sevdiğim modellerden birisi ile devam etmek istedim. Bu posttan sonra normal hale dönerim artık. 

Aracımız, (söylemesi bile güzel) 3.6 litre motoruyla 360 hp güç üretebilen, 1.350 kg ağırlığında, 6 ileri düz vitesli, 0-100 km/s hızlanmasını 4,5 saniyede gerçekleştiren, 310 km/s maksimum hıza sahip olan yeni nesil GT3'lerden daha güzel olduğuna inandığım 1999 yılında yollarda görmeye başladığımız (henüz görememiş olsam da) Top Gear deyimiyle bir "Super Car". Model de bir önceki gönderideki BMW gibi Auto Art'ın bir çalışması. Ölçek yine 1:18, detaylar yine çok başarılı. Bu arada bu hobiye başlamak isteyenlere yardımcı olmaktan keyif alıyorum, etrafımdakileri de yönlendiriyorum. Yorum veya mail kısmından ulaşırsanız daha detaylı bilgi verebilirim. Uzatmadan modele geçiyorum,

      








Bu da GT3 RS ile

6 yorum:

  1. Jeremy'e göre 911'ler aslında "Beetle"dır ve Hitler tarafından yaptırılmıştır. :)

    911 aşkıyla yaşadığım için gözüm diğer super car'ları görmez pek. Jeremy'i kınıyorum bu yüzden.

    YanıtlaSil
  2. bunu bilmiyordum, jeremy gözümden düştü:)

    zaten jeremyde sanki bir italyan aşkı var dikkat ettin mi?

    YanıtlaSil
  3. italyan aşkı doğru. gerçi arada alfa'larla kafa bulur ama hakkını da verir.

    tabii ingiliz arabaları söz konusuysa her zaman onları galip çıkarıyor o da ayrı konu :) aston martin veya range rover.

    YanıtlaSil
  4. Daha önceki Captiva postuyla alakalı not düşeyim..
    Nisan ayında satılan her iki SUV'den (Captiva'yı SUV kabul ettik hemen) biri Captiva'ymış.

    YanıtlaSil
  5. selamlar... bir durgunluk olmuş blogda hayırdır? :)

    YanıtlaSil
  6. ielts sınavı, okul başvurusu, son finaller derken hiç bir şeyle ilgilenemedim.. kaldığım yerden devam ediyim artık işler halloldu :)

    YanıtlaSil