25 Mayıs 2010 Salı

Opel Astra Coupe


İsveç master başvurusu, IELTS sınavı, (ki geçmişim çok şükür) okulda kalan son finaller, bir de yoğun iş temposu biraz ayrı bıraktı beni blogdan. Spooky sağolsun yorum yapmasa yazacağım da yoktu pek:) Neyse, gelelim Opel Astra'ya. Önceki (ilk) arabam bu son çıkan kasanın bir önceki kasası olan Opel Astra'ydı. Sınıfı zaten belli ama yine de sevdiğim, zevkle kullandığım bir arabaydı. Uygun bir paraya Alman araba duygusunu yaşatmıştı bana. Geçen gün yeni Astra'yı inceleme fırsatım oldu, ileriki günlerde detaylı anlatırım. Fiyatına göre çok makul bir araç olduğunu söyleyemem. İnanılmaz güzel bir tasarımı da yok, ortalarda aileye hitap eden ama çok satan Opellerden birisi olmuş bana göre. 

Fotoğraflar da Astra GTC'nin yerine geçen Opel Astra Coupe'nin ilk spy görüntüleri. Ekimdeki Paris Motor Show'da ilk defa sergilenecek ve 2011 bahar aylarında da satışa çıkması bekleniyor. Eğri tavan, led arka farlar ve tampon Astra Coupe'ye ilginç bir görünüm vermiş. Ön kısımda ise çok fazla bir değişiklik göze çarpmıyor. Astra Coupe, 5 kapılısıyla aynı motor seçeneklerini paylaşacak, buna ilave olarak 210 hp gücündeki 1.6 turbo motora sahip bir Astra GSI ve 240 hp gücünde 2.0 turbo motorlu bir Astra Coupe VXR versiyonu satışa sunulacak. Fiyatlar hakkında henüz bir bilgi yok ama 5 kapılısının fiyatlarını görünce uçuk bir rakamla karşılaşacağımızı tahmin ediyorum.




2 yorum:

  1. damalardan tam model anlasilmasa da, megane 3 den cok daha sik ve alimli olacagi simdiden belli... nede olsa o bir alman muhendisligi ;) astra her daim favorimdir, yeni modelleriylede bu yolda yalniz kalmayacak...

    YanıtlaSil
  2. megane 3'den bence de çok daha iyi, ayrıca megane'ın fiyatı da bana pahalı geldi. 43bin ile 48bin arasında değişiyor, çok büyük bir motor performansı da yok. beğeni meselesi tabii ama volvo c30 42bin tl iken biraz pahalı geldi bana.

    astra coupe için seneyi beklicez artık, tam yanımda bir opel bayisi var gelir gelmez bir test sürüşü yapıp izlenimlerimi aktarırım:)

    YanıtlaSil